DIN 863-4, odczyt 0,001 mm, obszar odczytu chromowany matowo, skok 0,5 mm, samocentrująca głowica pomiarowa z trzema kowadełkami, przesunięcie 120° · trzpienie pomiarowe z końcówkami z węglików spiekanych, zakres pomiarowy od 12 mm, ogranicznik zapadki · zakres pomiarowy od 12 mm do otworów przeletowych i nieprzelotowych, zakres pomiarowy od 50 mm, głowice pomiarowe wykonane z aluminium w celu obniżenia masy, certyfikat kalibracji dla pierścienia średnicówki · dostawa w opakowaniu z tworzywa sztucznego
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników. Dzięki temu możemy także korzystać z Google Tag Manager i monitorować ruch na stronie, by również móc używać go w remarketingu.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.